Powered by Blogger.

“Dua të kem jetë private, larg medieve”

Monday, September 10, 2012



Në një intervistë të re shokuese, Kim Kardashian ka pranuar se tashmë ka filluar të lodhet nga programet ‘reality’, shitja e shisheve të ujit me fotografinë e saj anash dhe dëshiron të kuptojë se çfarë në të vërtetë nënkupton fjala “private”.

Ky lajm ishte krejt i papritur dhe ka “shokuar” një pjesë të madhe të fansave të saj.
“Shishet e ujit shiten gjatë gjithë kohës. Njerëzit i koleksionojnë ato sepse secili dyqanë ka një fotografi timen ndryshe nga tjetra. Kjo është çmenduri. Dua të them, në një shishe uji? Ndihem keq për motrat e mia të vogla. Nëse ka diçka për të cilën jam shumë falenderuese “është privatësia ime deri para shtatë vitesh më parë”
Ajo gjithashtu tha se është penduar shumë që dasmën e saj e ka transmetuar në television dhe se herën tjetër nuk do të veprojë njësojë.
“Po mundohem të punojë pak më shumë rreth privatësisë sime”, përfundoi Kim.
Por ndoshta është dasht të mendohej më herët në ëkëtë gjë. Njësoj siç tham dje në rastin e Kristen Stewart, jeta nuk e ka opcionin, ctrl+z. /Indeksonline/
Share this article on :

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011-2012 Shtypi Online All Rights Reserved.